شکست نمایندگان استان در لیگ دسته سوم

تیم ابوذر بندر کنگان دیروز از هفته چهارم لیگ دسته سوم باشگاههای کشور در اهواز و در مقابل تیم قدرتمند نفت این شهر با نتیجه 1-0 بازی را واگذار کرد.تیم نفت با این پیروزی همچنان با قدرت یکه تازی می کند.در گناوه دیگر تیم استان هم در مقابل میهمان خود با نتیجه سنگین 3-1 شکست خورد تا اوضاع نمایندگان استان در این هفته چندان جالب نباشد.

پیروزی دلاورمردان ابوذر بندر کنگان

عصر امروز از سری مسابقات دسته سوم باشگاههای کشوردو تیم هم استانی ابوذر بندر کنگان و کارگر بنه گز در بندر کنگان مقابل هم صف آرایی کردند که غیور مردان بندر کنگان در حالی که  به دلیل اخراج دروازه بان خود 10 نفره بودند با نتیجه 1-0 حریف خود را شکست داده و اولین پیروزی خود را در حضور بیش از 2500 نفر از همشهری هایمان در ورزشگاه شهید فرحی جشن گرفتند .

حاشیه:تک گل تیم ابوذر زمانی زده شد که این تیم 10 نفره بود.

هواداران کنگانی حاضر در استادیوم شهید فرحی بندر کنگان

 هواداران کنگانی با طبل و سنج تیم ابوذر را تشویق می کردند و از نکات قابل توجه دیگر می توان به حضور جناب آقای دوانی رییس هیئت فوتبال استان در ورزشگاه اشاره کرد.

شکست ابوذر بندر کنگان در هفته  دوم لیگ دسته سوم باشگاه های کشور

تیم فوتبال ابوذر بندر کنگان عصر سه شنبه در اهواز در مقابل تیم افتخار نوین این شهر با یک گل شکست خورد.تنهاگل تيم فوتبال افتخارنوين را در مقابل تيم ابوذر كنگان ميثم رييسي در دقيقه شش به ثمررساند. تيم افتخارنوين خوزستان در نخستين هفته اين مسابقات تيم نفت نوين آبادان را دراين شهر با يك گل شكست داده بود.اين مسابقه را كه درزمين لوله سازي اهواز برگزارشد هادي مسلمي به كمك سيداسد موسوي و سجاد قنبري قضاوت كرد. مسابقات فوتبال ليگ دسته سوم باشگاه هاي ايران در شش گروه 9 تيمي انجام مي شود.قابل ذکر است که تیم ابوذر بندر کنگان در هفته ی اول با قرعه ی استراحت روبه رو شده بود.