شکست نمایندگان استان در لیگ دسته سوم
تیم ابوذر بندر کنگان دیروز از هفته چهارم لیگ دسته سوم باشگاههای کشور در اهواز و در مقابل تیم قدرتمند نفت این شهر با نتیجه 1-0 بازی را واگذار کرد.تیم نفت با این پیروزی همچنان با قدرت یکه تازی می کند.در گناوه دیگر تیم استان هم در مقابل میهمان خود با نتیجه سنگین 3-1 شکست خورد تا اوضاع نمایندگان استان در این هفته چندان جالب نباشد.
+ نوشته شده در سه شنبه بیست و هشتم آبان ۱۳۸۷ ساعت 16:24 توسط حمید
|

